jueves, 16 de agosto de 2007

ENS CASEM!!!

Com ja molts sabeu, el dia 26 de Febrer del 2008 en Carles i jo ens casem, jo no creia en els comptes de fades fins que el vaig coneixer...La veritat es que el casar-me no era una de les meves prioritats, realment no m'ho havia ni plantejat, pro ara, hem fa molta il·lusió, i realment espero que sigui un dia inolvidable, sera un casament molt sencillet, com a molt serem uns 30 convidats, els més íntims, a Montserrat, un espai màgic en sí mateix, per mi es un lloc molt i molt especial, hem recorda a una persona molt important per mi, que ja no està entre nosaltres, el fet de fer-ho allà es un petit homenatge...ja que si no fos per aquet sentiment, segurament ens hauriem casat per el jutjat, no ho se, pero havia de ser algo diferent, especial...i ho serà!!després anirem a dinar a un lloc molt i molt maco, que crec que deuen cuinar molt i molt bé, ja que encara no hem anat a povar-ho i no ho sabem...pro segur que es maravellós, es el restaurant Villavallbona, a Monistrol de Montserrat, es un lloc molt íntim, molt acollidor, te vistes a Montserrat, així hi estarem tot el dia ben aprop...
L'altre dia, el 11/08/07, vaig anar a emprovar-me els primers vestits, sí, sí, de princeseta total, jeje, qui m'ho havia de dir...vaig anar a Pronovies, va ser un moment de "pepona" total, pro realment s'he queia la baba, hem vaig enamorar d'un vestit molt maco, del que no dire rés, per si el Carles li dona per visitar el meu blog, jeje...
Poc a poc anirem ultimant tots els detallets per aquet dia...només espero que vagi tot bé, i que junts, amb molt d'amor i una miqueta d'esforç i constància arribem molt i molt lluny...
Ja us aniré explicant les últimes novetats...

No hay comentarios: