lunes, 22 de octubre de 2007

El meu propi canvi radical!!

Tinc el meu blog súper abandonadet…
Però es que les circumstàncies que han esdevingut últimament han estat força absorbents...
Fa poc més d’un mes en Carles i jo estàvem de vacances i el van trucar per telèfon des de la seva feina per dir-li que havia d’anar a una cita a la central, ens varem quedar molt estranyats, no sabíem de que es podia tractar...
Al arribar el dia senyalat en Carles va anar a la reunió que hi tenia prevista, quina va ser la nostra meravellosa sorpresa quan varem saber que el què volien era proposar-lo per un càrrec amb més responsabilitat, mes sou, dietes...molts avantatges hi una nova destinació...
Aquí es on arribem al canvi de vida, ja que ens anem a viure a Mataró, deixarem la nostra estimada Cerdanya per emprendre un nou camí, un nou camí ple de reptes, amb moltes coses noves i amb molts canvis en el nostre ritme de vida...
Us enyoraré molt a tots, els amics, les muntanyes, el cel, les olors, la neu, l’hockey gel i les meves companyes d’esport...aquí deixo una part del meu cor, sempre hem sentiré una miqueta Cerdana, encara que no hi hagi nascut...
Ara es moment de mirar endavant, de seguir caminant cap al futur, ja que d’aquesta terra m’emporto el millor, en Carles, ja ens queden poc més de quatre mesos per que ens casem i cada dia que passa hem dono més compte del que l’arribo a estimar i que vull estar al seu costat, sigui on sigui, amb ell hem sento a casa...
Seguiré el meu camí i ho compartiré amb tots vosaltres, tots els que vulgueu entrar dintre d’aquet petit mon...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola a tothom! (encara que només estiguem tu i jo Reina...). Aquest canvi que ara farem, no és un punt i final en aquests 5 anys en aquesta preciosa Vila que és Puigcerdà. I tampoc ho és per a tota la gent que hem arribat a conèixer i que tantíssimes coses hem arribat a viure amb ells.
Sino és un punt i seguit. Personalment, aquests 5 anys (digue'm 3 perquè els dos primers van ser terribles...) han sigut els millors anys que, de moment, en la meva curta experiència en aquest camí que és la vida, he pogut gaudir. És per això que no vull dir Adéu a Puigcerdà i a la seva gent. Sino FINS AVIAT!

Anónimo dijo...

Eooo lokeitor!! Ostres!! me'n vaig "4" dies a Africa i em trobo que et cases, que marxes de puigcerda!! apala!! Doncs no se, aixi de cop nomes dir que me n'alegro moooool de tot plegat i que espero que ara que estaras una miqueta mes aprop de la meravellosa Girona, ens veurem mes. Jo just arribo avui i encara soc una mica extraterrestres, pero espero en uns dies posar-me a to i ens truquem
Super muaaah per tu i pel teu amor!! i felicitats tambe per trobar un home que "valgui la pena" perque la veritat, jo quasi que pensava que s'havien extingit, jaja!!
Muah!!